Head shots i dagslys

I den virksomhed hvor jeg arbejder som fotograf er vi mange forskellige faggrupper. Sælgere, bogholdere, grafikere, lagerarbejdere, ingeniører, smede og meget mere. I dag var det ansatte på et metallager som jeg skulle lave billeder af til intranettet. Det skulle, som altid, gå relativt hurtigt da de ikke kan gå fra deres maskiner, kraner og andet grej i længere tid af gangen. Jeg havde forberedt mig på at skyde billederne som jeg plejer – med flashlys i en paraply. Men i stedet valgte jeg at bruge det dagslys som en stor port med vinduer gav mig. Resten af lokalet var relativt mørkt, så den ene side af deres ansigter ligger lidt i skygge. Men jeg syn’s resultatet er blevet seværdigt nok til at jeg vil vise et lille udvalg af dem her.

Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør.Michael Lind Schmidt, salgsdirektør. Michael Lind Schmidt, salgsdirektør.

Dette indlæg blev udgivet i På opgave... og tagget . Bogmærk permalinket.

3 svar til Head shots i dagslys

  1. Carsten Witt siger:

    Gode og varierede portrætter, godt lys og med et glimt i øjet!

  2. Flemming Windekilde siger:

    Rigtig lækkert lys!

Skriv et svar

