Farver og detaljer fra min Fujifilm X100

Nu har jeg haft min Fujifilm X100 i ca to måneder, og jeg har sjældent været så glad for et kamera. Og det er endda købt brugt. Disse billeder er fra den sidste uge.

Herlev sattion en tidlig morgen Vuf! Ren By i København... Flintholm en tidlig morgen

Det er SÅ rart at bære rundt på et kamera der ikke vejer ret meget. Nu er spejlrefleks-apparatet permanent parkeret inde på jobbet, og Fuji’en er med i tasken – eller lommen. Og jeg er meget imponeret over billedkvaliteten. Jeg skyder raw, men en dag testede jeg jpg indstillingen til en børnefødselsdag. Også her er jeg fuld af lovord. Aldrig har jeg set så gode jpgs lige ud af kameraet.

Der vil helt sikkert komme flere billeder fra Fuji’en her på bloggen! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Gear og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

