Istanbul street photography workshop 2013

This slideshow requires JavaScript.


Igen i år tog jeg med Workshops4u.dk til Istanbul. Denne gang var vi ni fotografer, og jeg kendte flere fra sidste tur.
Mit mål var, som sidst, at fokusere på menneskerne i byen. Det var jeg ikke helt klar over da jeg tog derned. Men det blev jeg, efter ankomsten, hurtigt enig med mig selv om skulle være det min endelige serie skulle dreje sig om.
Så ovenstående kan kaldes: “Mænd og kvinder i Istanbul” og skal samlet set dreje sig om spændingen mellem dem. Skinner det igennem? Kan det mærkes?
Håber du kan li’ billederne.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

