Vind en portrætfoto-session

Lad mig lave dit portrætfoto – gratis. Hop over på mit Facebook site: Skriv i kommentarfeltet at du er interesseret, og husk at klikke på “Syn’s Om” (hvis du ikke allerede har gjort det) på forsiden af mit site øverst. Gør det nu eller senest søndag den 2. september, så trækker jeg lod blandt deltagerne.

Vi finder et sted i København og bruger en time eller to på fotograferingen. Det kan være en location du selv foreslår eller vi tager et sted hen jeg kender godt.
Normalt koster er portræt hos mig minimum 1800 kr., men nu har du chancen for at vinde det kvit og frit.

Dette indlæg blev udgivet i På opgave... og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Vind en portrætfoto-session

  1. Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.

    When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some
    overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, awesome blog!

Skriv et svar

