Jeg er på forsiden

For en amatørfotograf er der næsten ikke noget bedre end at få sine billeder trykt i avisen. I fredags emailede jeg frem og tilbage med billedredaktionen på Børsen, der ville have billeder til en historie om Lemvigh-Müllers strategi omkring e-handel. Det skulle være generelle billeder og gerne med masser af aktivitet og mennesker på. Jeg sendte dem et lille udvalg og de kom i mandagsudgaven i går den 16. juli.

Jeg skød et par billeder med min telefon af siderne:

Man kan ikke altid få sin vilje med hensyn til billedvalget. At de f.eks. ikke valgte at bruge et billede af en iPhone med Lemvigh-Müllers app forstår jeg ikke. Men alt i alt er jeg godt tilfreds 🙂

Du kan læse artiklen her

Dette indlæg blev udgivet i På opgave... og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Jeg er på forsiden

  1. Carsten Witt siger:

    Det er sgu’ temmeligt godt gået, Claus. Ikke mange når frem på forsiden!

Skriv et svar

