CPH maraton

I går søndag var jeg inde i byen med kameraet. Havde ikke nogen særlig agenda, andet end at nyde det gode vejr og se lidt maraton. På vej ind til byen i bussen downloadede jeg den officielle maraton app til min mobil, hvor man kan følge løberne hvis man har deres nummer eller navn. Og så kom jeg i tanke om at Preben, “Agent Angelo”, andetsteds havde postet nummeret på sin løbetrøje. Så hvorfor ikke prøve at være et sted hvor han ville komme forbi og lave et billede af ham.
Jeg regnede med at app’en måske ville være lidt forsinket, men den var tværtimod ret præcis. Mens Preben på kortet løb over Dronning Louises bro tog jeg et par testbilleder længere fremme på Frederiksborggade. Og så ventede jeg til han dukkede op.
Det virkede ret godt.

Preben så ud til at være i fin stil og med overskud her ganske få kilometer fra mål.

Bagefter lavede jeg et par billeder mere.

Kilk på billederne for at se dem i en større version.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til CPH maraton

  1. Nabaz Anwar siger:

    udmærket.
    Jeg kan lide billedet med plastik-krus på jorden.

Skriv et svar

