Blod og blomster

Hermed et par billeder fra i dag. Efter arbejde mødtes jeg med Flemming til en kop kaffe m.m. Efter kaffen fik vi ikke taget meget mere end fem billeder før vi blev enige om at det var for koldt og blæsende. Men det blev dog til dette at de blomsterbærende gutter.

Jeg havde lige sagt farvel til Flemming da der kom fire zombier i mod mig……

De var usædvanlig rare og slet ikke kamerasky. De skulle ligesom jeg med bus 150S, så jeg hørte lidt om deres dag med Copenhagen Zombie Crawl. Deres sminke bestod mest af havregryn og latex. I løbet af dagen oplevede de ikke at folk blev rigtig bange for dem – lige med undtagelse at et par små børn. Tilsæt lidt tåge og almindelig mørke, og så tror jeg at det ville virke på mig 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Blod og blomster

  1. Maria siger:

    Det blev til nogle gode billeder! Hvis du vil have flere af den slags skal du komme til zombie-crawl næste år

Skriv et svar

