Sæsonen er begyndt

Og det er sæsonen for stå-på-gaden-med-et-kamera-og-vente-på-et-motiv sæsonen jeg taler om. Mand, det har jeg glædet mig til! Men så kom lyset. Og et par hæderlige varmegrader.

Som jeg skrev om i sidste post skal jeg til Istanbul i næste måned og deltage i en workshop om gadefotografi. Jeg fik at vide at vi skal bruge vidvinkler (en fast 24mm, 28mm eller 35mm), så vi tvinges til at bevæge os tættere på motivet. Det er udfordringen. Især for mig for det kan være grænseoverskridende at nærme sig fremmede med et kamera. Så nu øver jeg mig i at bruge min 35mm og 24mm. Her er de første skud i år. Ikke up-and-close, men det kommer stille og roligt:

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sæsonen er begyndt

  1. Nabaz Anwar siger:

    cool… husk ham på at det ikke altid påkrævet at gå helt tæt på 🙂

    • Admin siger:

      Hej Nabaz,
      Ja, det er rigtigt. Det lød nok som om at jo tættere jo bedre. Det er en del af øvelserne i denne workshop, men derfor er det ikke altid den eneste måde at få et godt billede på 🙂
      Tak for at du kiggede med.

Skriv et svar

