Savner sommeren

Efter at have set en Youtube video med Syl Arena, fik jeg lyst til at lave et forsøg ud i cross lighting.
Pakke tasken og pakke mig selv ind i rigeligt varmt tøj – og så over i Fælledparken. Men jeg var sent ude og lyset forsvandt hurtigt. Gik derover kl. 16:00 og kl. 17:48 tog jeg det sidste billede lige inden fingerene frøs fast til stativet. Ja! Jeg ser frem til foråret!

Er det for mørkt?? Ser jeg ikke lidt tyk ud? 🙂

Jeg brugte to speedlites. Den ene på en almindelig ‘light stand’ og den anden på et hegn sat fast med en klemme. Begge udløst med Pocket Wizards. Her er min opstilling:

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

