Downtown Herlev og det ydre Østerbro

Uha – der er langt mellem snapsene for tiden. Jeg laver faktisk en del foto på mit arbejde, men det er mest ‘head shots’ af kollegerne til intranettet og forskellige produkter til tilbudsaviser. Ikke ligefrem noget der er til en blogpost.

I eftermiddags var himlen ret smuk da solen gik ned. Netop som jeg skulle hjem med s-toget så Herlev sådan her ud.

Et s-togs skift senere kom jeg forbi denne frisør, hvis udstillingsvindue har set sådan ud i årevis. Han har altid kunder, så han må kunne noget med den saks.

Så det er hvad der kom i kassen denne gang. I stedet for at brokke mig over manglen på dagslys, skal jeg måske bare tage kameraet op af tasken, og pege det hen mod det lys der er……..

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

