iPhone shot i bussen

Som bekendt er det en mørk årstid vi er i lige nu. Og som jeg skrev for nylig er det ‘out of season’ for mig og street photography. Når jeg forlader mit arbejde er der ikke meget dagslys tilbage. Så er der kun weekenden tilbage, hvor lørdagen er dagen hvor der er folk på gaden. Men det er koldt!

Idag stod jeg så i bussen og gloede på denne fyr. Klik! Klik! Måske skal jeg bare åbne øjnene og bruge min iPhone mere! Der må være eksperimentet for de næste dage…

20120105-202014.jpg

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

