Katastrofe!

Åh nej, fars eget lille trofaste fullframe slider 5D er vist snart på vej til de evige gadget-jagtmarker.

Crash-bam-cronsj....!

Pludselig lød der en raslende lyd når jeg trykkede på udløseren. Da jeg ville skifte glas faldt spejlet ud af huset. GISP! Har du prøvet noget lignende?

Jeg håber det er noget der kan repareres. Ellers må jeg ud og investere i noget nyt. En 5D mrkII? Nikon?

Dette indlæg blev udgivet i Gear og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Katastrofe!

  1. Flemming Windekilde siger:

    Ups, det må siges at være en “ommer”… er det blevet fikset eller siger den Nikon?

  2. Pingback: En halv Jesper | Claus K's foto blog

    • Admin siger:

      Hej Flemming. Den er i orden igen. Heldigvis! Og Canon btaler gildet viaden udvidet garanti. Men jeg gik da og ællebællede om en D700 eller en 5D mrkIII 🙂

Skriv et svar

