Koldt og mørkt

I dag tog jeg ind til byen for at se om jeg ville være heldig at få et par gode billeder i kassen. Det lykkedes ikke, så her er i stedet et par stykker fra i sommers.


Ved Nørreport station


Ved Nørreport station


Den nye skatepark i Fælledparken


Karneval i Fælledparken


Englebørn


Zombier ved Nørreport station


Gratis knus på Strøget

For mit vedkommende er sæsonen med ‘street photography’ ovre. Der er ikke mange timer med dagslys, og når jeg går hjem fra arbejde er det allerede mørkt. Og sådan vil det jo blive ved flere måneder endnu. Så er der selvfølgelig wekenderne, men der vil alt i alt blive længere i mellem billederne fra gaden.
Er jeg den eneste der glæder sig til foråret?

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

