500px eller Flickr

Skulle man droppe Flickr?
Længe har jeg været mere end tilfreds med Flickr. Jeg har over 5000 billeder ‘public’ og ‘private’ fordelt over mere end 6 år. Der er ikke noget galt med Flickr, men oplevelsen og designet er bare lidt old school. Det fede er det omfattende community. Jeg er så heldig at få kommentarer til nogle af mine billeder. Men folk skriver som regel bare: “Nice”, “Fantastic” eller “OMG!” Ikke nogle konstruktive meldinger eller kritik. For at det ikke skal være løgn er jeg også selv lidt karrig med kommentarene, og doven med den konstruktive feedback . Så egentlig kan jeg ikke tillade mig at kritisere sitet. Måske er det bare tid til at prøve noget nyt.


For et par uger siden faldt jeg over 500px som ser spændende ud. Man kan gå igang med at uploade billeder og lave sit eget lille hjørne gratis. Designet er noget mere lækkert, og jeg syn’s at mine første billeder tager sig godt ud i standardversionen. Se mit site på 500px og lad mig høre hvad du syn’s…

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

