Gir’ det mening?

Billedet her tog jeg på Strøget under karnevallet i juni. Ja, det VAR sambapigen jeg først så. Men så bemærkede jeg den lille asiatiske familie, der lod til at være upåvirket af larmen og de mange musikere, dansere og asen og masen. Løftede kameraet og skød løs. Men er det noget særligt? Hvad syn’s du? (Klik på billedet og se en større version)

Overskriften til denne post drejer sig nok mere om det øverste billede. Ikke så meget dette som jeg tog lidt senere:
Jeg lod mærke til den lille pige i den grønne kjole. Hun så helt roligt på mig. Måske undrede hun sig over ham fotografen, der tog billeder af hende i stedet for alle de andre voksne omkring hende. Jeg kunne i hvertfald ikke stå for hende 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

