Ryst posen

Jeg har tidligere skrevet om at det kan være godt at vende tilbage, og se sine gamle billeder igen efter et stykke tid. Så har man fået episoden på afstand, og eventuel ‘støj’ er væk og billedet står tilbage alene. På den måde dukkede nedenstående billeder op, da jeg tilfældigt kom forbi dem i Lightroom i en anden forbindelse. Jeg kan slet ikke huske at jeg har lavet dem, og måtte finde datoen for at placere dem hvor og hvornår….

Da jeg tilbage i april måned så gutten med de ‘aftagelige’ tatoveringer, kunne jeg ikke lade være med at snuppe dette billede. Læg mærke til at han faktisk har gjort en del ud af sit udseende…. 🙂

At jeg åbenbart totalt har overset dette skud forstår jeg ikke. Det blev taget sidst i april og på det tidspunkt syn’s jeg åbenbart ikke noget godt om det. Men nu syn’s jeg det er ret sjovt med de to piger til højre.

Dette billede kan jeg modsat de andre godt huske. Måske fordi jeg fik 2-3 knus af disse glade givere. Men hvorfor jeg ikke bragte det her på bloggen eller på Flickr husker jeg ikke.

Og der kysses! Det er sjovt som man opfatter situationen først i søgeren – senere på skærmen. Først troede jeg fyren til venstre så på mig. Men der er vist igen tvivl om at det er parret han ser på.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Ryst posen

  1. Super gode og glade billeder 🙂

    Hilsen

    Frederik
    http://www.mobilreparationer.dk/

Skriv et svar

