Valget er over os

Mellem regn og solskin gik jeg en tur på Østerbrogade her til eftermiddag. Valget er som bekendt i fuld gang, og med det en af mine aversioner: Valgplakater. De har ikke hængt længe før de allerede falder fra hinanden, og forpester bybilledet.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg fik alligevel lyst til at lave et par billeder af den bydel jeg bor i, nu overrislet med smilende ansigter i pap og plastic.

Kan du i øvrigt spotte en kendt dansker, som ikke har så meget med politik at gøre, på et af billederne? Og nej, det er ikke Brian Mikkelsen jeg tænker på 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

