På gaden med en 85mm

Hurra! Så er det sommerferie. Tre uger med bla. en tur til Zürich, måske noget svømning tidligt om morgenen (det gjorde jeg sidste år – og det var FEDT!) og selvfølgelig en hel del foto.
I dag satte jeg kursen mod indre by og havde min 85mm 1.8 med i tasken. Hvad kan jeg sige, andet end hvis ikke billederne bliver gode så er det 100% min egen skyld. Glasset fejler ikke noget.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til På gaden med en 85mm

  1. Rikke siger:

    super gode billeder Claus, er vild med den første, nr. 3 og det sidste

Skriv et svar

