Soundslideshow

Der er gået rigtig lang tid siden jeg har lavet et soundslideshow. Nogen vil måske sige: Hvorfor ikke bare lave en video?. Men grundlæggende syn’s jeg at stillbilleder kombineret med lyd har en helt anden egenskab som levende billeder ikke har. Fantasien får lov at arbejde mellem hvert billede.
Nogen syn’s soundslideshows er so last year – big time. Hvad syn’s du?

Nedenfor er lyd og billeder fra Skateparken samlet til et soundslideshow….klik på billedet og husk lyd! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Soundslideshow

  1. Flemming Windekilde siger:

    Du har ret i at stillbilleder og lyd kan noget andet end video.

    Jeg mangler dog at lyden hænger bedre sammen med billederne, f.eks. hvor vi ser billeder af sangeren, der mangler jeg sangen for at understøtte billedet.
    I starten lyder der et spørgsmål ” Vil du ha en banan” og det er jo lidt pudsigt på den rigtig gode måde, her blev jeg overrasket og trak på smilebåndet, manglede blot at se vedkommende.

    Jeg har endnu tilgode at forsøge at lave et Soundslid show, derfor må du tage min kritik med et gran salt, for jeg forestiller mig at det slet ikke er så let!

    Der var specielt et af dine billeder der sprang i øjet, det med ungerne i fuld fart i baggrunden, her er der virkelig liv og stemningen som jeg husker den.

    /Flemming

    • Admin siger:

      Tak for kritikken som jeg er helt ening med dig i. Jeg har også indset at lyden ikke bare skal være noget hyggeligt ‘støj’ der kører tilfældigt i baggrunden. Den skal være relevant. Ellers bliver det bare irriterende og uvedkommende. Jeg må på’en ugen 🙂

Skriv et svar

