Four Fab Photos

UHA! Jeg er helt oppe at køre!
På Chase Jarvis site invitationtohang.com har jeg i de sidste mange dage næsten dagligt uploaded billeder. Nye og gamle. Alt muligt. Indtil videre har jeg talt mig frem til at hele 18 er kommet gennem nåleøjet og er endt på siden. Det er jeg ret glad for.

Men iaftes røg jeg for alvor op at stolen da jeg på hans blog så at jeg havde et billede blandt hans fire favoritter – STORT! Det er billedet af badeværelset der flyder over fra sidste post. Det er lidt syret at tænke på, syn’s jeg. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge det til. Men det er ret FEDT! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

