Flere gråtoner

Det er ved at blive en vane!
1: Tilte ind til Nørreport st. med kameraet efter arbejdet
2: Stå og lure på et intetanende forelsket par
3: Fyre billeder af når de siger farvel
4: Gå hjem og lave billedet færdigt i Lightroom
5: “Nårh, man kunne jo også forsøge med en version af det samme billede i det der kunstneriske “sort/hvid/gråtone-halløj
6: Søge andres hjælp og mening da jeg ikke selv kan afgøre hvad der er det bedste resultat

Spøg til side: Jeg syn’s de kan bruges begge to.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Flere gråtoner

  1. Jeg er igen … mest til B/W versioen … surprise.
    Men hvad med at lave en “film” version med noget cross pross. ?

    /Søren

  2. Ursula siger:

    Griner iøvrigt af dine bullets. ;-))

  3. Ursula siger:

    Jeg syntes farvebilledet var godt da jeg så det på flickr, men nu hvor jeg ser det s/h synes jeg faktisk det er bedre. Det er mere tidsløst og man bliver ikke forstyrret at de røde skilte og de meget ‘orange’ farver der er omkring parret.

    • Admin siger:

      Ja, begge er ‘brug-bare’ og jeg kan også godt li’ farveversionen på grund af forårslyset.
      Men jeg tror jeg skal sætte mig mere ind i gråtonekonvertering….

Skriv et svar

