Kærester

Frederiksborggade tirsdag kl. 16:35……

Any thoughts?

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Kærester

  1. Flemming siger:

    S/H versionen – det oser af intimitet og nærvær, den der ‘ro i kaos’, som du selv beskriver.

  2. Lasse Byrdal siger:

    Jeg synes det nederste er bedst. Kan godt lide at se lidt mere af hendes ansigt – se at hun også smiler.
    Dog synes jeg er det er lidt forstyrrende med de forbi passerende .. kunne du ikke prøve at give dem lidt blur. Bare en lille smule så ikke er så tydelige. De er næsten i fokus nu! Fine billeder ellers.. 🙂

    • Admin siger:

      Hej Lasse

      Ja, der sker meget i billedet. Selv syn’s jeg ikke det gør noget. Kan godt li’ parrets ro midt i kaos. Jeg vil ikke gå ind og ligge noget ‘blur’ på bagefter. Men jeg kunne måske med held have skudt billedet på en noget længere lukkertid end 1/1000 sek., f.eks. 1/60 sek. eller 1/125 sek. – så ville de nok stå endnu mere i kontrast til aktiviteten omkring dem.

  3. Hej,
    Arrhhee.. den er svær … men jeg stemmer på b/w versionen. Men nu er jeg gennerelt vild med b/w street foto. Så du skal ikke lytte på mig 🙂

    /Søren

    • Admin siger:

      Du kan tro jeg lytter! Det er nærmest det der er meningen med denne blog 😀
      Det var nu ikke ment som en “Hvad er bedst?” Men mere som hvad I kan li’ eller ikke kan li’….

Skriv et svar

