Konkurrence: Vind en portrætfoto-session

Sidste sommer afholdte jeg en konkurrence hvor man kunne vinde en gratis portrætfoto-session med mig. Det gentager jeg nu, og det vil foregå på samme måde:

“Alle har brug for et godt portrætfoto
Jeg har brug for øvelse, og derfor har jeg besluttet mig for at den heldige vinder kan få det helt gratis.
Hvis du vil have et godt billede af dig selv til Facebook, jobansøgningen, din hjemmeside eller måske et billede med dig i gang med din sport, så vil jeg stå bag kameraet og lave et godt portrætfoto af dig.

Sådan deltager du
Skriv en kommentar til denne blogpost nu eller senest fredag den 20. maj 2011 kl. 20:00. Det er faktisk det eneste du skal gøre. (Husk email i kommentaren!) Derefter trækker jeg lod og den heldige vinder får direkte besked. Du er mere end velkommen til at fortælle familie, venner og bekendte om dette. Jeg bliver nemlig rigtig glad hvis det ender med mange deltagere i lodtrækningen.
Fotograferingen vil som udgangspunkt foregå i København.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

9 svar til Konkurrence: Vind en portrætfoto-session

  1. Hej Claus.
    Jeg står da lige og mangler nogle gode billeder i forbindelse med lanceringen af mit firma – og hvad ville være mere hyggeligt end en dag med dig. Men så må du jo skaffe mig en opgave i det københavnske, så jeg kan komme over 😉
    Ellers må vi mødes i Kolding næste gang du er der – håber da selvfølgelig at det er mig der vinder 🙂

  2. Charlotte Andersen siger:

    Hey Claus!!

    Jeg er helt klart med….kunne godt bruge et præsentabelt portrætfoto. Dem jeg har i sygeplejeuniformen er noget outdatede!!!

    Kh
    C.

  3. Taina Gram Poulsen siger:

    Hej Claus
    Fantastisk god idé – geografisk er jeg godt nok placeret i Kolding – meeeen det kunne jo være du kom til fastlandet.

  4. Dorte Glerup siger:

    Hey Claus,
    Lyder rigtig spændende – og jeg vil da gerne hjælpe dig med din øvning. Og samtidig står jeg og mangler et godt portrætfoto 😉

    Håber alt vel vos dig og LM!? Hils omkring
    Bedste hilsner
    Dorte Glerup

  5. Maria Madsen siger:

    Aura for Laura! Det vil da være en kæmpe ære at få taget et portræt billede af Onkel-Kunckel – så jeg tilmelder mig hermed konkurrencen 🙂

  6. Kim Jessing Pedersen siger:

    fed konkurrence. håber jeg bliver den heldige vinder 🙂

  7. Lisbeth Reinholdt siger:

    Jeg synes, du tager dejlige billeder, så jeg melder mig også. 🙂

  8. Lina Anklew siger:

    Det lyder da meget sjovt at være med til dette 🙂 I’m in!

  9. Jakob Vibe siger:

    Jamen, kva mit eget blogindlæg, om at blive fotograferet, så melder jeg mig på banen 🙂

Skriv et svar

