Lørdagsfoto….

Endnu et kyssebillede. Det er ved at blive en vane. Måske er det bare foråret. Disse to var dog, til forskel fra flere af de forrige, udmærket klar over at jeg tog billeder af dem.

På Vesterbrogade så jeg en fyr der sad og spillede guitar inde i hans bil. Han så op på mig og spillede videre. Hvis bare vinduet var rullet lidt mere nedad – så kunne jeg se mere af hans ansigt. I Lightroom har jeg forsøgt mig med en sort/hvid version. Et nøk opad i kontrast og en tættere beskæring. Hvad syn’s du? Uden lyd, lidt kedeligt, ikke? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Lørdagsfoto….

  1. Ursula siger:

    Du er vist ved at blive en rigtig kyssefotograf ;-))

    Jeg er ret vild med guitarbilledet….det er jo sådan lidt forkert at han sidder der på førersædet med en guitar. Jeg kan godt lide den feeling s/h giver billedet. Det kunne i princip ligeså godt være i Rom eller Paris. Måske ville jeg beskære lidt tættere så dørkanten kom væk….?

Skriv et svar

