Smil, og verden smiler igen…..

Og de smilede så det var en fryd!
I en tidligere blogpost ‘klagede’ jeg min nød over at det ind i mellem kunne være svært at få folk til at smile på kommando. Dengang lykkedes det dog trods alt, og jeg har siden været tilbage to gange. Samme kunde, samme scenarie, og for pokker hvor er det siden gået godt med at smile!
Hemmeligheden? Træk vejret. Tag den tid det tager. Tal med vedkommende og spørg til deres arbejde. Det lyder banalt, men det virker.

Jeg kan ikke tillade mig at vise billederne som jeg afleverede dem. Så jeg viser her fire der er beskåret til ukendelighed….håber jeg da.
Jeg fik sådan en lyst til at dele de gode smil med jer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På opgave... og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

