Klik-klik-klik

Idag nåede jeg at komme ind til byen i det gode vejr. Smed strikhuen. Og handskerne. Yiharr, det er forår! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Klik-klik-klik

  1. Flemming Windekilde siger:

    Hmm, dejlige forårsbilleder og det er netop kyssebilledet der rammer mig, det er tydeligvis slet ikke så tosset at komme ud over genertheden! 🙂

  2. Ursula siger:

    Dejligt kyssebillede…fyldt med forår.

    Det er godt at se at du udfordrer “genertheden” og få fotograferet nogle fremmede mennesker. Spørger du om lov?

    • Admin siger:

      Hej Ursula
      Nej, jeg spørger som regel ikke om lov. Så er øjeblikket jo væk. Pigerne med balloner er en undtagelse. Dem skød jeg tre billeder af og da de så jeg knipsede løs fnisede de, som kun teenagepiger kan. Så spurgte jeg dem om jeg måtte lave et par mere og det var de med på. “Vi er ude at sprede kærlighed her i det gode vejr” sagde de. “Tak for at du gad tage billeder af os – vil du ikke have en ballon?” De to gjorde min lørdag 100% bedre end den allerede var i forvejen 🙂

  3. mette b siger:

    Skønne forårsfotos. Du er bare god til gadebilleder. Rammer noget hverdag, man ellers bare går forbi. Det skal jeg prøve en dag i solen. Hvilket objektiv bruger du til de billeder?
    God søndag

    • Admin siger:

      Tak! I går var også en særlig dejlig forårsdag.
      Det er min 50mm 1.4 som er brugt til disse billeder. Den er jeg meget glad for. Den er let og kompakt, meget skarp, meget lysstærk og kan bruges til mange forskellige situationer. Og så er den ikke mindst til at betale: Kr. 2.809 hos kamerakompagniet.dk
      Jeg har samlet alle mine billeder der er taget med 50mm’eren i et sæt på Flickr:

      The Lakes

Skriv et svar

