Macro konkurrence

Catarina afholder en konkurrence og emnet er makrofotografering. Det er vist første gang jeg deltager i en fotokonkurrence så kryds lige fingre for mig!

Billedet ovenfor er to år gammelt og et godt eksempel på hvorfor jeg var 5-6 kilo tungere dengang. Hermed mit bidrag 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , . Bogmærk permalinket.

16 svar til Macro konkurrence

  1. Therese siger:

    For pokker, du har lige fået en gravid kvinde til at overveje at sende kæresten på briejagt klokken 21 om aftenen… 😉 Hi hi.

  2. mette b siger:

    Så fandt jeg ind til dig via din sandwich! Det er bestemt ikke sidste gang, jeg kigger ind. Du knipser mange gode motiver.
    MVH
    mette b

  3. ThinkingSpace siger:

    Åh, dammit – jeg kom til at kommentere fra en forkert profil, så du må meget gerne slette min kommentar fra Erika – den linker til en død blog.

    Så vil jeg til gengæld gerne gentage, at jeg bliver helt sulten af dit lækre foto. 🙂

  4. Claus K siger:

    Tak for kommentarene! Det virker som om den gør noget ved jeres appetit 🙂
    Selvom den ser relativ sund ud, var den med rigelige mængder af brie og pesto. Men det skal det jo også være plads til…..

  5. Inge siger:

    uhmmm ser lækkert ud.. godt makrovalg.. 🙂

  6. Anne siger:

    må vist snart have mig en mad…godt billede 😀

  7. mariannell siger:

    Skønt billed.
    Håber ikke det feder gennem skærmen ;0))

  8. Rejen siger:

    haps, ser nu meget lækkert ud..;-D

  9. Helle K. siger:

    Skønt, godt og anderledes macrolegbidrag 🙂

  10. Catarina siger:

    Altså – nu løber min mund i vand, jeg tror det er frokosttid. Godt bidrag og dejligt du vil lege med. 🙂

  11. Pernille siger:

    Det er lige før jeg bliver sulten.
    Jeg synes det er et godt bidrag 🙂

Skriv et svar

