Jacob Holdts ‘Eventuge’

Er der nogle der kunne tænke sig at se Jacob Holdts ‘Eventuge‘ i Imperial? Jeg syn’s han er ret fantastisk. Der er tre shows: Amerikanske Billeder, Kan vi elske Ku Klux Klan?, og Med Prins Joachim blandt Bolivia indianere. Jeg er pænt ligeglad med den sidste, men de to første vil jeg gerne se. Billetter koster mellem 60 og 150 kr.

Måske kunne vi følges? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration. Bogmærk permalinket.

2 svar til Jacob Holdts ‘Eventuge’

  1. Ursula siger:

    Well….uden at ville tage din enthusiasme fra dig, så kan jeg fortælle at Cirkusprinsessen og jeg var inde og se ham sidste år. Drengene grinede meget og lavede laaaange Zzzzzz kommmentarer på vores updates om arrangementet, men vi var begge fulde af forventning til denne karismatiske person som sendte en tilbage til skoletidens gennemgang af disse opsigtsvækkende billeder.

    Desværre fik drengene ret….zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, det trak ud i det uendelige og vi var til sidst ved at falde ned af stolene af træthed. Jeg tror vi sad der 3,5 eller 4 timer!!

Skriv et svar

