Kom forår

Pandekager med det hele....(klik og se en større version)

Stod det til mig smuttede vinteren med et ‘Tak for denne gang’, og så kom foråret ellers for fuld tryk. Måske har vinteren ikke været hårdere end normalt. Måske er det bare fordi jeg har været underdrejet med ekstra meget forkølelse og liggen i sengen i denne omgang. Det føles bare som om det har været en særlig hård vinter, syn’s du ikke?

Fra en gåtur i dag gennem Fælledparken (klik og se en større version)

Når tempereturen forhåbentlig snart stiger til et pænt stykke på den anden side af nul grader er der nemlig en hele del ting der skal prøves af, testes og leges med. Min ven, Jack, og jeg skal rundt og fotografere byen. Han er fra Atlanta og er vild med København, men ikke vild med kulden.
Og endelig skal jeg i gang med en ny runde med gratis portrætfoto til en heldig vinder 🙂

Dette indlæg blev udgivet i På gaden, Photography, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Kom forår

  1. Ursula siger:

    Dejligt lys – lad os bare få noget mere af det! 😉

Skriv et svar

