Soon to come…..

I torsdags var jeg inde på Rådhuset og se Baum Und Pferdgarten modeshow. Fik kun skudt en lille håndfuld billeder da jeg ikke havde muligheden for at gå rundt som jeg ville, men måtte blive på fotografpodiet.

Der har været megen snak i den sidste uges tid om at der, i Danmark, ikke er tilstrækkelig kontrol med modellernes arbejdsforhold. Nogle er helt ned til 13 år og enkelte er alt for tynde – så tynde at man frygter for at de udvikler spiseforstyrelser.
Set fra hvor jeg stod skal jeg ikke kunne sige om de var for tynde. Men de så ud som om at deres kærester netop have forladt dem, fem minutter før de skulle ind og gå på scenen…..

Spøg til side – det var et flot show. Jeg regner med at smide et par flere billeder mere på i aften.

Dette indlæg blev udgivet i På opgave..., Photography og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

