NGJ2011

Sidste weekend lavede jeg billeder til arrangørene bag Nordic Game Jam 2011. Nu har jeg endelig lavet dem færdig.
Jeg kan godt li’ den slags opgaver hvor man skal være en flue på væggen og dokumentere et forløb henover et stykke tid.

This slideshow requires JavaScript.

Deltagerne skulle lave et computerspil i små grupper på 3 til 8 deltagere. Torsdag var der pre-party, og de gik i gang om fredagen, og sluttede 48 timer senere om søndagen. Godt trætte.
Rent fotografisk var lyset en udfording da det meste var kunstlys. Jeg brugte kun sjældent flash, og når jeg gjorde blev jeg mindet om at min efterhånden godt brugte 5D’er ikke er den hurtigste når det gælder autufokus i mørke omgivelser. Hvad værre var, så svigtede autofokus’en flere gange på min 24-70mm 2.8. Ikke rart! Så jeg må nok til service med den. Det meste af tiden var det min 50mm 1.4 det gjorde arbejdet.
Damn! Hvor ville jeg gerne snart have noget nyt gear! . . . . . . .  🙂

Dette indlæg blev udgivet i På opgave..., Photography og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

