Dårlig timing

Så skete det der ikke må ske:
Mens jeg i fredags var på mærkevareudsalg i en funky butik et sted midt i Budapest ringede min mobil. Det var en fotoredaktør fra et hollandsk magasin der var interesseret i at købe et billede jeg tog tilbage i 2009 af en dansk politiker. Hun skulle bruge det i høj opløsning og med det samme, og det var det der var problemet. Jeg har ikke nogen smart online server med mine billeder klar til download, som jeg kan nå fra hvor som helst. Så jeg måtte sige pænt tak for interessen, men uden at kunne hjælpe.
SURT! Jeg ville da ellers gerne sælge billeder til et eller andet udenlandsk magasin. Det er sgu’ da typisk! (lyder jeg bitter?)

Nårh, men nu har jeg skrevet til hende og tilbudt min ydmyge assistance hvis det skulle blive aktuelt en anden gang……hmm!….suk!

Dette indlæg blev udgivet i Photography. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dårlig timing

  1. Ursula siger:

    Ej hvor mega ærgerligt!!!

    Men thumbs up for at en HOLLANDSK redaktør var ude efter en af dine billeder! Det i sig selv er da ligesom at blive “nomineret” 😉

Skriv et svar

