The Best Camera

Måske kender du allerede ‘The Best Camera’ fra fotografen Chase Jarvis. Det er en app til iPhone, som kan bruges til at redigere billeder i, men også til at uploade til Facebook, Twitter osv. Jeg har ikke brugt det særlig meget, indtil for 10 minutter siden hvor jeg så webdelen af det. Når man har app’en har man også sin egen mini website, til alle de billeder man har uploaded. Og hvad så, spørger du måske. Nårh ja, jeg syn’s det er fedt! 🙂

Dette er et af mine aller første iPhone skud.....

Jeg har ikke lagt så mange billeder på endnu. Men det vil jeg gøre fremover (hvis ellers Onfone opfører sig ordentligt….)
Her linket til min del af sitet

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Photography og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

