Ny hjemmeside: k-foto.dk

Adressen er stadig den samme. Men designet er helt nyt og der er da også et par enkelte nye billeder at se på.
Jeg faldt over 4ormat.com som har et godt værktøj til at strikke en hjemeside sammen. Det er ikke helt perfekt. Man kan f.eks. ikke ligge sine billeder i en mappe eller arkiv og derefter flytte dem rundt på siden og placere dem hvor de nu skal være. Hvis man vil flytte et billede må det uploades på ny. Ret besværligt!

Så er der næste ‘issue’: Jeg kalder det ‘Claus Kunckel Photography‘ men sitet hedder k-foto.dk. Er det forvirrende?

Dette indlæg blev udgivet i Photography. Bogmærk permalinket.

5 svar til Ny hjemmeside: k-foto.dk

  1. Ursula siger:

    Så har jeg lagt et nyt indlæg ud – så hvis du åbner din google reader, burde du se de med fed.

  2. Ursula siger:

    He he…Marianne og Preben anbefalede mig det og det er stor tidsbesparelse skulle jeg hilse at sige. Prøv at gå ind på http://www.google.com/reader/view
    Når du så er på en side du godt vil følge med i kan du til højre i url-vinduet, trykke på det blå RSS symbol og tilmelde den din reader. Så kommer der automatisk beskeder op når nogle af dine tilmeldte blogsteder har skrevet noget nyt. Det er bedst hvis man kan få feed på både siden og kommentarene.

    Nå, men jeg har lavet nye “abonnementer” til din side og nu virker det igen 🙂

  3. Ursula siger:

    Hej Claus
    Fancyt med dine nye billedskiftende flash indslag her på bloggen….men ærligt så havde jeg slet ikke set dem, fordi de slet ikke kommer frem i Google Reader. Jeg opdagede det kun fordi du havde lagt et link på flickr…. Så ifølge Reader har der været stille fra din kant siden “Help Portrait 2010″…..det er jo lidt trist, ikk?

    • Google-hvaffornoget? Det må være noget med det der RSS-noget….og det er jeg aldrig kommet igang med. Jeg ved at man vist nok sparer tid og ikke behøver hoppe rundt og besøge de sites man ellers ville besøge dagligt. Men tak for at du gjorde mig opmærksom på det. Jeg ved dog ikke lige hvad jeg skal gøre ved det……

Skriv et svar

