1500 kr. fattigere

Efter et døgns spekulation om det var det værd, har jeg nu valgt at smide 1500 kr. efter en fyr i Atlanta, USA. I min indbakke er det synlige bevis på at jeg nu ikke kan fortryde det.

Gæt hvad det drejer sig om....

Og hvad er det så jeg har købt? Ja, du skal nok være en über-nørd som jeg for at gætte det. Men jeg kan afsløre at det drejer sig om foto (no wonder!!) og om undervisning. Når jeg om et par uger eller tre er klogere skal jeg nok vende tilbage med en ny post om det var det værd. I mellemtiden kan du jo gætte med om hvad det er. Hvis du gætter rigtigt kan det være jeg vil dele lidt af oplevelsen med dig…..uhhhhh, det bliver spændende! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration. Bogmærk permalinket.

3 svar til 1500 kr. fattigere

  1. Ursula siger:

    Ha ha, man kan ikke opstille sådan et mysterium uden at min indre skabsdetektiv går amok 😉

    Så jeg har løst gåden, men må med skam indrømme at jeg ikke fik kigget nærmere på materialet men jeg stoler på at du har vurderet det godt og grundigt og håber jeg måske kan låne et par guldkorn når du er færdig 😉

  2. Ursula siger:

    The OneLight DVD…?

    • admin siger:

      For fanden! Var det SÅ let? Så var jeg lidt for naiv! 🙂
      Ja, det er den dvd han har været otte måneder om at lave. Så et par previews og tænkte at der var nok noget der var værd at gå efter. Men det er sgu’ mange penge!
      Hvad syn’s du om Zack?

Skriv et svar

