For længe siden i Tivoli

Adobe Lightroom er da bare så fedt! Nu begynder jeg at få mere og mere glæde af arkiv-delen i programmet, hvor jeg faldt over dette billede af sprælske Jamie Cullum. Det er fra 2006 hvor han gav en super koncert i et stopfuldt Tivoli. Egentlig burde jeg se at komme videre med min kommende hjemmeside, men så fik jeg lyst til at smide det på  bloggen.
Det var en fed koncert. Man kan kun blive glad i låget af det talent han præsterer.
Ja, jeg var der. Jo, jeg var! Så du tror ikke på mig? Jamen, så se lige denne YouTube video. Jeg står i en ternet skjorte nede foran og leger koncertfotograf 🙂

http://www.youtube.com/v/9QLkV4I7YXQ?version=3

Dette indlæg blev udgivet i Photography og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

