Fingeret hjerteanfald

Staged heart attack II

Staged heart attack I

Tak til jer der kom med ideer til min opgave om førstehjælp og hjerteanfald. Jeg skal bruge billedet på mandag, så jeg brugte eftermiddagen i dag på at få det i hus.
Det endte med at blive en blanding af to ideer: Et nærbillede af et væltet vinglas på en hvid dug og et billede af en mands hånd der krampagtigt tager sig til brystet. Det skulle helst ikke ende med at ligne en anti-alkohol kampagne – det var udfordringen.
Til sidst har jeg forsøgt mig med to versioner af billedet. Et i farver og et i sort/hvid. Jeg vil meget gerne høre hvad du bedst kan li’….

Dette indlæg blev udgivet i På opgave..., Photography og tagget , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Fingeret hjerteanfald

  1. Pingback: Fingeret hjerteanfald II | Claus K

  2. ThinkingSpace siger:

    Jeg stemmer på den sort-hvide udgave. 🙂

Skriv et svar

