Hipstamatic

Hipstamatic app til iPhone

Hipstamatic er en ‘app’ jeg har hentet til min iphone for en uges tid siden. Jeg har ikke så mange apps, men denne måtte jeg have da den så lovende ud. Jeg har også Chase Jarvis ‘Best Camera’ app, men bruger den ikke så meget.
Hipstamatic fungerer som et gammelt instamatic kamera. Man kan vælge mellem flere forskellige typer linser (som f.eks. ‘John S Lens, Ina’s 1969 Film‘) og selvfølgelig købe sig til flere. Man tager et billede. App’en ‘fremkalder’. Og lidt senere er billedet klar til ‘print’. Den koster 12 kroner. Men det er et fedt stykke legetøj! 🙂

At the office

At the airport

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Photography og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

