Frokost i Amsterdam

EF 50mm f/1.4 USM, 1/2000 sec, f/3.2, ISO 500.

– er hvad jeg godt kunne tænke mig lige nu. Eller i hvertfald en ferie til denne absolut dejlige by som er på min liste over rejsemåls-favoritter.
Jeg fik at vide at frokost i Amsterdam ofte er en hurtig sandwich. Og det er også noget de er gode til at lave. Ham her ser da i hvetfald ud til at nyde en af slagsen…….

Se mine skud fra en ferie til byen i 2008 her….

Dette indlæg blev udgivet i På gaden, Photography og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

