Jeg vil ha’ en filmscanner!

Idag hentede jeg en rulle Fujichromefilm som Photografica har fremkaldt og scannet. Når jeg ser billederne gennem en lup på et lysbord (eller bare op af et vindue) ville jeg ønske jeg havde en rigtig god filmscanner. De står pisse….flot! Men da en (professionel) filmscanner er lidt af en investering må jeg nøjes med det næstbedste……suk!

Smiley

Send venligst penge! Please 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Analog fotografi og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Jeg vil ha’ en filmscanner!

  1. Pingback: Lang ventetid…. | Claus K

Skriv et svar

