Girls, girls, girls….

…men uden for min ‘rækkevidde’.

I mit arkiv faldt jeg over dette billede af to snakkesagelige tøser (ihvert fald hende til venstre) fra Amsterdam Gay Pride 2008. De havde ikke noget i mod at blive ‘skudt’ af den våde danske turist. Jeg fik emailadressen på pigen til venstre, så jeg kunne sende dem billedet. Fik aldrig så meget som et tak tilbage….
Men jeg kan virkelig godt li’ den by. Den er jo kæmpe stor, men uden storby-støj, skyskrabere og tung trafik. Så er der hyggelige cafeer overalt (også dem uden hash), rare mennesker og selvom det regnede to ud af fem dage kommer jeg tilbage en anden gang.

De stod under en postkasse-rød paraply og det gav et slemt farvestik jeg har haft svært ved at rette op. Men deres hudfarve er vist ok…ikke?

Se flere billeder fra min tur på Flickr her.

Dette indlæg blev udgivet i På gaden, Photography og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Girls, girls, girls….

  1. Flemming siger:

    Ak ja, et simpelt “tak” er nok for meget at forvente i disse tider, men det er fine toner du har fået frem i billedet.

    Jeg ser frem til min tur til Amsterdam…! 🙂

Skriv et svar

