Jeg gjorde det!

Her i august overgik jeg mig selv. Intet mindre. Selvom jeg havde svoret ikke at lave bryllupper mere, kunne jeg ikke sige nej til mine søde venner Vaida og Stefan. Og da de gav mig frie hænder og jeg kun skulle bruge to timer OG havde min veninde Dorthe med som ‘second shooter’ – så gik det faktisk fint.

Vaida og Stefan foran kirken på Sct. Hans Torv med familie.

For snart 6 år siden kastede jeg mig ud i at lave bryllupsbilleder for et par hvor jeg bagefter sagde: Aldrig mere! Jeg fik sagt ja til alt for meget. Foto fra kl. 12:00 i kirken og resten af dagen til og med midnat. Og video oveni. Jeg var helt ødelagt dagen efter. Så der lærte jeg vigtigheden af at afstemme forventninger, planlægge dagen, lave en kontrakt og snakke det hele grundigt igennem. Det havde vi egentlig gjort, men det med video kom i sidste øjeblik. Først sagde jeg nej, men det var enten eller……og så gik jeg med til det.

Til dette bryllup ønskede Vaida og Stefan bare gode stemningsbilleder af familien. Vaidas familie er fra Litauen og eneste ‘must have’ derudover var billeder af bruden med sine søstre.

Dorthe og jeg brugte to timer og forlod så festen. Jeg smadrede en flash, da et stativ væltede (Note: Husk vægt til lampestativet!) men ellers var det fryd og gammen hele vejen.

Og sidst men ikke mindst: Jeg er nok ‘back in business’ med bryllupsfoto. Bare man sørger for at kommunikere grundigt først og ikke gaber over for meget.

Dette indlæg blev udgivet i På opgave..., Photography og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Jeg gjorde det!

  1. Ursula siger:

    Ja OG smag i skjorte, bælte, bukser og sko 😉

  2. Ursula siger:

    Åh ja, det kan være en hård tjans – men dejlige billeder, især det af buketten. Gruppebilledet vinder helt klart også ved nærmere eftersyn, for man kan da ikke stå for den blå dames måde at kigge på brudens sko på….når man lige har regnet hendes egne fødder ud 😉

    • admin siger:

      Har-har! Ja, jeg skulle også lige se lidt nærmere på de fødder. I øvrigt er jeg ret sikker på at gommens far er han ude til venstre. De har lidt af den samme holdning.

Skriv et svar

