Corey Rich

Nårh ja, når man ikke er så produktiv selv, kan man jo altid vise hvordan andre er det.
Jeg så disse to videoer for flere år siden og var ret ‘høj’ bagefter. Corey fortæller hvordan han kom i gang som selvstændig fotograf og hvor hurtigt han fik succes. Videoerne er skruet lidt klodset sammen, men det er fedt at han får det hele til at se så let ud. På det tidspunkt var jeg lige begyndt at rode med mit enmands-fotograf-firma. Så ja, jeg ville være li’som Corey. Intet mindre.

Corey Rich 1 Corey Rich 2

En sidste ting: Der er helt sikkert mange der mener at Corey er lige lovlig ‘smart i en fart’ og at han smører tykt på. Men jeg syn’s det er herligt befriende at at høre gutter som Corey, eller Chase Jarvis, fortælle om deres arbejde – UDEN nogen snerrende dansk jantelov.

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

