Hvad sker der her?

Hvad drejer dette billede sig om?

Hvad drejer dette billede sig om?

I går fredag skulle jeg lave dette billede for min arbejdsgiver. Det skal bruges i en artikel i vores personaleblad og skal fortælle en historie om disse to mænd. Så det var en sjov og svær udfordring. Og nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad du mon tror det drejer sig om. For det er langt fra sikkert at jeg har løst opgaven godt nok.

I personalebladet kommer der  selvfølgelig en tekst og overskrift og billedet skal så understøtte budskabet. Men hvis et billede kan stå alene og fortælle en lille smule af historien er man efter min mening nået langt. Jeg kan fortælle så meget at de begge er direktører i samme firma.

Lad mig høre et par bud på hvad du mon syn’s emnet kan være.

Dette indlæg blev udgivet i På opgave..., Photography og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Hvad sker der her?

  1. Ursula siger:

    Øv hvor ærgerligt…for mig 😉 Det er lidt bøvlet med freelance og dp..

  2. Ursula siger:

    Jeg ville have sagt noget i stil med at gå i takt. Hvis de skal gå i samme retning, burde der måske være en til vej (som de så ikke vælger)…

  3. Flemming siger:

    Jeg tror det handler om at være på vej, enten mod nye tider(strategi) eller et generationsskifte!?

    • admin siger:

      Ja, du er godt på vej i den rigtige retning. Det drejer sig om at:
      I den virksomhed hvor de to direktører er ansat har man ændret syn på kundegrupperne. Før havde de hver deres kundesegment der klart adskilte sig fra hinanden. Men nu lapper de faktisk lidt over hinanden, og det har givet helt nye udfordringer. Så det drejer sig nu om at ‘følges ad i samme retning’. Giver det mening? Det kan godt gå hen og blive ret svært at vise med et billede uden tekst til 🙂

Skriv et svar

