Alle har brug for et godt portrætbillede

Det er i hvertfald min mening. Om du kan leve uden er selvfølgelig helt op til dig selv 🙂
Men jeg har brug for øvelse. Og det er derfor at jeg har besluttet mig for at tilbyde en portrætfoto ‘session’ helt gratis.

Hvis du vil have et godt billede af dig selv til Facebook, et stemningsbillede af dig og din hund på græsplænen foran sommerhuset eller måske et action-shot med dig i gang med din sport, så vil jeg stå bag kameraet og lave et professionelt billede af dig. Selve fotograferingen tager 30 min til ca. en time.

Interesseret?
Så skriv en kommentar til denne blogpost nu eller senest til og med den 1. juli 2010 kl. 20:00. Det er faktisk det eneste du skal gøre. (Husk email i kommentaren!) Du er dog velkommen til at lufte eventuelle ideer om hvad du ønsker, men det har ingen indflydelse når jeg trækker lod mellem deltagerne. Jeg laver et par billeder eller måske en lille video af selve lodtrækningen og ligger den her på bloggen bagefter. Du er meget velkommen til at fortælle venner og bekendte om dette. Jeg bliver nemlig rigtig glad hvis det ender med mange deltagere i lodtrækningen.
Fotograferingen vil foregå i København.

Marlene Vind Peter Aalbæk Jensen Marianne Jelved MottesMichael Altschul Eva Kunckel Kennet Havgaard Lene og Tine

Ovenstående er et lille udvalg af portrætter fra de sidste to år….

Dette indlæg blev udgivet i Photography og tagget . Bogmærk permalinket.

34 svar til Alle har brug for et godt portrætbillede

  1. Sofie Juul christensen siger:

    Vil også gerne være med i lodtrækningen 🙂

    • Admin siger:

      Hej Sofie

      Du er lidt sent ude. Dette foregik i juni 2011. Men det vil helt sikkert være noget jeg gentager inden så længe. Så hold øje med bloggen, og jeg tillader mig at gemme din emailadresse, så jeg kan skrive til dig når det bliver aktuelt igen 🙂

  2. Jesper Thanner siger:

    Et billede af mine børn af en god fotograf.

  3. Maria Klinke siger:

    Jeg mødte Marianne Faithfull forleden, efter hendes show i Amager Bio. Breathtaking, autentisk, feminin med et enormt maskulint drive og rocknroll uden af prøve. Hun bare ER en masse modsætninger uden at falde i en eneste kliché om en kvindelig rockmusiker. Jeg er flimsy men skarp, antiautoritær og ukonventionel men ambitiøs, analytisk men spirituel – og de billeder jeg har af mig selv og gerne vil bruge til at repræsentere min lille ervspsykologiske startupvirksomhed viser kun den ene side af historien og skiller sig ikke ud og viser hver JEG er. Ikke engang med et glimt i øjet. Jeg kunne vildt godt ønske mig et portræt der viste hvem *jeg* er med samme skarphed og flertydighed og rocknrollfaktor som Marianne Faithfull fremstod for mig.

  4. mette siger:

    jeg hopper med -det er jo et fantastisk tilbud =) men er totalt dårligt til blive fotograferet -kommer altid til at lave generte eller dumme ansigter så det bli’r en udfordring hvis jeg blir udtrukket =)

  5. Tine Andersen siger:

    Hej Claus

    Kan jeg lige komme med i lodtrækningen på falderebet 🙂 Så kan jeg måske skifte Diddl ud 😀

    Kh Tine

  6. Peter Zinglersen siger:

    Hej Claus.
    Jeg har brug for et godt portrætbillede og du er jo ikke så ringe.
    Peter Z

  7. Lisbeth Reinholdt siger:

    Jeg ved, du tager super billeder, så det ville da være næsten dumt ikke at prøve chancen her. 😉

  8. Lise siger:

    Men Claus, jeg må da være SELVINDSKREVET til et portrætbillede! Jeg skal jo have et rigtig godt billede af mig selv til at plastre op over det hele, så folk ikke glemmer mig, nu hvor jeg rejser 😉

  9. Gabrielle Tine Juhl Nilausen siger:

    Ha ha nu bliver i snydt, for han tager jo MIG!! Især fordi han har dårlig samvittighed over ikke at danse med mig..! :))

  10. Susanne Raun siger:

    Hej søde Claus
    Jeg kunne godt tænke mig nogle rigtige gode billeder af min datter og søn.

  11. Hanne Lauritsen siger:

    Hejsa. Lyder rigtigt spændende og vil også gerne være med i lodtrækningen. Er en familie på 4 fra vestjylland, som gerne vil tage turen til staden. Hilsen Hanne

  12. Henrik siger:

    Min søn Tobias på 1 år vil gerne fotograferes, og hvis der bliver plads til hans forældre er han helt fjong med det:-) Det godt være “traditionelt” – men utraditionelt eller sat op i en form for Leibovitz-stil, kunne måske være sjovt – og lidt en udfordring for dig…

    Vi krydser fingre:-)

  13. Lars Pallisgaard siger:

    Fed mulighed – for os begge. Har aldrig fået taget et professionelt profilbillede, men mangler det både til officielle og private begivenheder.

    Hope I will be the lucky one!

  14. jane siger:

    Cool. Ku vist godt trænge til at se mig selv med andre(s) øjne… 🙂

  15. maj siger:

    Jeg vil gerne være med i lodtrækningen. Et portræt billede til min virksomhedsprofil eller af min store gravide mave til babyen 🙂

    Vh Maj

  16. Jeanet Larsen siger:

    Hej Claus.

    Orv det kunne være fedt at få taget et godt portrætbillede.. Eller måske et med mine 2 dejlige nevøer.. Jeg krydser fingrene for at det bliver mig der vinder lodtrækningen..

    Hilsen Jeanet

  17. Hej Claus

    En super idé du her har fået. Jeg vil helt vild gerne have taget et portræt foto af dig, du kan jo bare kanon. Så jeg krydser finger for at jeg vinder i din lodtrækning… ellers må jeg jo betale mig fra det på et tidspunkt 🙂 Hilsen Berit

  18. Daniel Bagge siger:

    Hej Claus.

    En kollega fra Slagelse er rigtig interesseret – billed af mig kan sendes, hvis ønsket er der.

    Hilsen Daniel B

  19. Pia Loft siger:

    Hey Claus, jeg er selvfølgelig også frisk.. længe siden 🙂 og yep er sikker på du kan forskønne enhver, så jeg krydser fingre for at jeg vinder 🙂 hygge… Pia

  20. Charlotte Noesgaard siger:

    Vi er jo vant til at se gode og flotte billeder fra dig så jeg er også klar. :0)

  21. Chris Mottes siger:

    Hej Claus, De billeder du tog af Henneberg klanen var rigtig gode, jeg vil gerne lægge billet ind på en session med vores lille familie. Eller et nyt portræt af migselv til arbejde – jeg er vist ikke så ung som på billederne længere ;). Chris
    PS prøv at checke mit nyt projekt, kunne være en god måde at profilere dig bredere – http://www.publisha.com

  22. Anne Busacker siger:

    Hej Claus.

    Jeg er super frisk… står netop lige og mangler et godt portrætbillede.

    Jeg krydser fingrene for at det bliver mig.

    kram anne

  23. admin siger:

    Heidi: Den må vi lige aftale nærmere hvis det bliver aktuelt. Den kan nemlig variere en lille smule, og derfor vil jeg helst ikke diskutere priser her. . . . 🙂

  24. Heidi T. Dalfoss siger:

    Jeg vil gerne prøve mit held 🙂 Du mangler at reklamere med, hvad pris en session typisk ville ligge på.. hvis der skal bookes aftaler.

  25. Victoria Siersbæk siger:

    Hej Claus.
    Hvor er du bare generøs og hvor er dette bare et godt initiativ. Jeg vil selvfølgelig også være med i lodtrækningen. Jeg er rigtig glad for de billeder du allerede har taget, men vil også gerne have et portræt.

  26. Julie Schrøder siger:

    Jeg ved at du helt fair and square trækker lod! 🙂

  27. Charlotte R. Andersen siger:

    Hey Claus!
    Det er da en super ide og jeg stiller gerne op…Du er jo vildt talentfuld, men det har jeg jo set før. Kh C.

  28. Nevin siger:

    Hej Claus, Jeg er IKKE fotogen. Så derfor vil jeg gerne deltage i din lodtrækning 🙂

  29. admin siger:

    Jeg vælger ikke nogen, men trækker lod – helt retfærdigt. Okay 🙂

  30. Julie Schrøder siger:

    Onkel Kunckel.
    Du skal selvfølgelig vælge mig!

    Så lover jeg, ikke at kigge væk, blive genert eller gemme mig 🙂

  31. Betina Fangel siger:

    Jeg vil gerne have nogle toplækre billeder af mig selv hvad end det er helt almindelige portrætter eller vilde kreative udfordringer. Jeg er helt klart med på at lave anderledes og specielle billeder, gerne i scenesatte kunstneriske billeder… det synes jeg kunne være rigtig spændende at lege lidt med… så Claus du skal da vælge mig!!

  32. johanna Andersen siger:

    Jeg vil gerne! Kommer hjem og er sommerbrun så bikini billede på stranden ønskes:-)

Skriv et svar

